Upravit stránku

Celoročně u nás platí pravidlo, že pokud objednáte ve všední den do 11 hodin, zboží Vám pošleme ještě týž den. Jinými slovy - ihned Vaše objednávky putují do balírny, aby se mohly odpoledne předat dopravcům, kteří k nám pro Vaše balíčky jezdí. V závěru roku se může tento čas snižovat, nicméně aby k tomu nedocházelo, natahujeme podle Vašich objednávek služby až do večera a do víkendů. Raději jsme na web vyvěsili informaci o možném zdržení expedice o 1-2 dny, tak prosíme, abyste objednávali s předstihem a ne na poslední chvíli, protože další den zdržení může mít klidně i dopravce.

Využíváme služeb Zásilkovny, PPL a České pošty. Jestli zboží dostanete hned druhý den, to už záleží na dopravci. Většinou to tak funguje, ale před Vánoci je třeba samozřejmě počítat s možným zdržením.

Z informací, které máme od našich dopravců, můžeme uvést zatím to, že PPL funguje už i soboty, kdy od nás jak odváží nové balíčky, tak balíky rozváží na adresy. Objednávku ze sobotního rána tak paradoxně můžete mít s PPL již v pondělí u Vás.

Zásilkovna plánuje dělat svozy z eshopů až o sobotách 11. a 18. prosince 2021, ale podobně avizovala třeba svoz 17. 11. a žádný se nekonal... 

Důležitá informace pro ty, kteří využívají právě služeb Zásilkovny je však ta, že v době od 1. 11. do 20. 12. 2021 bude dočasně zkrácena úložní doba zásilek na 5 kalendářních dnů (z běžných 7).

Je jasné, že čím déle Vaše zásilka zabírá na výdejně místo, tím více se komplikuje doručení dalších zásilek. I mimo vrchol roku se stává, že některé výdejny mívají pozastavené doručování zásilek právě kvůli plné kapacitě. Proto budeme i my rádi, když si Vaše zásilky budete vyzvedávat co nejdříve. V tomto období tedy na to budete mít pouze pět dnů, přičemž prodloužení bude možné maximálně o další dva dny. Po uplynutí lhůty budou zásilky putovat zpět.

Nahoru