Další články o Hubaté černošce:
- Zásilkovna zkracuje úložní dobu zásilek během vánoční sezóny
- Šetříme přírodu a používáme použité krabice
- Nová část e-shopu poradí, jak se zabavit
- Dárky, které baví
- Zlatý certifikát Ověřeno zákazníky
- Váš prohlížeč Vám nedovolí dokončit objednávku?
- Potřetí v řadě jsme zvítězili v soutěži Shop roku
- Garance spokojenosti a bezpečný nákup
- Bezpečnost a ochrana dat při nakupování v e-shopech
Chystáte se k nákupu u Hubaté černošky a hledáte ujištění, že nákup proběhne bezpečně, spolehlivě a k Vaší plné spokojenosti? Jsme firma, která má zákazníka na prvním místě a hrajeme s ním otevřenou hru, jak jen to jde. Nikoho do nákupu netlačíme, nepřemlouváme a nepoužíváme nátlak nebo různé agresivní praktiky, jaké nejsou na českém internetu žádnou vzácností.
Do naší nabídky vybíráme dárky, které baví. Jak nás, tak naše zákazníky a v ideálním případě pobaví i obdarovaného, který takový dárek obdrží.
Aby zákazník měl co nejlepší představu o tom, co kupuje, neustále vylepšujeme popisky zboží, přidáváme další fotografie nebo dokonce točíme vlastní videa. Pokud by i přesto zákazník nebyl se zbožím spokojen a měl o něm třeba jinou představu, může je bezpečně vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů od jeho převzetí a vrátíme mu peníze.
Pro zákazníkovu spokojenost děláme maximum, což se projevuje také při řešení reklamací. S ohledem na povahu našeho zboží jich je minimum, nicméně k reklamacím patří nejen nějaké výrobní vady, ale třeba poškození zboží vinou přepravy. Přestože dárky balíme co nejpečlivěji, holt se někdy dopravci povede, že s balíkem hodí víc, než by musel a chudák hrnek nebo sklenička nepřežije. V takovém případě nám tuto událost stačí nahlásit e-mailem, doložit fotkou a okamžitě posíláme nové zboží. Pokud už by o ně zákazník nestál (protože to měl třeba na zítra na oslavu narozenin), pak dostane zpět své peníze.
Nemusíte se proto obávat u nás nakupovat, neboť snižujeme rizika nespokojenosti na minimum. Zda se nám to daří nebo ne, můžete vidět v rámci našich recenzí, které nám přidělují naši zákazníci. Není totiž podstatné, co Vám tvrdíme třeba v tomto příspěvku, ale jaké s námi mají zkušenosti zákazníci, kteří již nakoupili. Ti nám dlouhodobě dávají kolem 98 % ze 100 % možných, což považujeme za parádní vizitku.
To ještě berme v potaz, že o spokojenosti zákazníka rozhoduje nejen e-shop, ale také dopravce, na kterého při objednávce vsadíte. Čím více spěcháte na dodání, tím je rychlost doručení důležitější.
Zákazníkům garantujeme, že když objednají ve všední den do 10 hodin, že týž den stihneme zásilku expedovat. Ten čas je dán hlavně tím, kdy k nám dopravci (PPL, Zásilkovna a Česká pošta/Balíkovna) jezdí pro balíčky.
Jsme rádi, že se jim daří 99 % zásilek doručit do druhého dne. A jsme rádi, že si stále více zákazníků uvědomuje, že eshop a dopravce jdou dvě různé firmy a chápou, že můžeme ovlivnit pouze rychlé vyhledání objednaného zboží a zabalení, zatímco doprava je záležitostí zmíněných dopravců.
Co si budeme povídat, nejlepší je, když zákazník neobjednává na poslední chvíli, ale s předstihem. Je to pro nás vždy takové tesklivé, když zákazníkovi ve čtvrtek odpoledne nebo dokonce v pátek dopoledne vysvětlujeme, že i kdybychom se na hlavu stavěli, objednávat dárky na víkendovou oslavu je už pozdě.