Děkujeme všem, kteří nelenili a naši snahu o co nejlepší fungování odměnili hlasem v soutěži Shop roku 2019. Díky Vám jsme již potřetí za sebou dokázali vystoupat na nejvyšší možné umístění v kategorii Masky a kostýmy. Cena kvality je odměnou za práci celého našeho týmu, neboť se v ní odráží nejen samotná nabídka, ale hlavně spokojenost našich zákazníků.

Z naší zkušenosti zejména oceňují to, že se snažíme ke všem produktům psát co nejlepší popisky tak, aby si o daném produktu mohli udělat co nejlepší obrázek. Vše různě přeměřujeme, doplňujeme složení nebo materiál, z něhož je produkt vyroben, často přidáváme další fotografie nebo dokonce video, kde můžete produkt vidět ještě lépe.

Další věcí, na kterou dbáme, je informovanost zákazníka ohledně našeho skladového množství. Při objednávce tak jasně vidí, kolik kusů jím vybraného produktu máme skladem. Je to údaj, který je pro zákazníka velice důležitý a s nímž některé eshopy často "kouzlí" a "čachrují", čímž dokázali u řady z nás vytvořit pocit nejistoty, zda se údajům o skladové dostupnosti dá věřit. Jsme rádi, že patříme k těm e-shopům, kde se na tato čísla mohou zákazníci spolehnout.

V neposlední řadě jsou naši zákazníci vděčni za informaci, kdy dojde k expedici jejich objednávky. Aktuálně jim garantujeme, že když objednají v pracovní den do 10 hodin, zboží týž den předáme dopravci. Zda dopravce dodá zásilku do druhého dne už žádný e-shop neovlivní, byť to často slibuje, aby náhodou nepřišel o "kšeft", my jsme vždy zdůrazňovali, že zaručit se můžeme pouze za naši práci a zbytek je vizitka dopravce, kterého si zákazník sám zvolí. 

Pro e-shopy je to velmi ožehavé téma, neboť zákazníci často hlavně v minulosti spojovali rychlost dodání s rychlostí e-shopu a v případě problémů je házeli na hlavu právě e-shopům. Dnes už vidíme, že povědomí mezi lidmi pokročilo a je jim jasné, že můžeme ovlivnit pouze rychlost, s jakou jejich zboží zabalíme a předáme dopravci a zbytek že už je záležitost právě dopravce.

Jsme rádi, že námi vybraní dopravci Zásilkovna, PPL a Česká pošta fungují spolehlivě a jakákoli výjimka je vzácná, daná spíše tím obrovským množstvím zásilek, které denně přepravují. Buďme proto k nim shovívaví, protože i z naší zkušenosti vidíme, že drtivá většina zásilek najde svého adresáta hned druhý den.

Děkuji také všem našim zaměstnancům, díky nimž jsme schopni zajistit, že se na každou Vaši objednávku vrháme v řádu minut, ihned zboží vyhledáme ze skladu a ihned putuje do balírny. Často tak odešleme i objednávky, které dorazí mnohem později než do avizovaných 10 hodin dopoledne, i když tady jsme tak trochu odkázáni na dobu, kdy si k nám dopravce pro balíky přijede. Někdy je u nás ve 12, jindy v 15 hodin, takže i podle toho můžeme odesílat zásilky a není to tedy jen o našem čase či rychlosti, ale i na této okolnosti.

V závěru loňského roku jsme pro urychlení expedice začali využívat službu Balíkobot, díky níž jsme schopni tisknout etikety na balíky v řádu vteřin, což opět umožnilo rychlejší odbavení zásilek směrem k zákazníkům. 

Děkujeme za přízeň a budeme rádi, když nám ji zachováte i nadále!

ANCHOR_TOP_TITLE

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ vyjadřujete souhlas k použití všech cookies. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti