Upravit stránku

Jak pracovat s affiliate odkazy

- Velice dobře funguje vložení odkazu do textu k vhodně zvolenému klíčovému slovu (na webu, v e-mailu, v PDF materiálech apod.).
- Odkaz nemá zákazníka uvádět v omyl, nebo jej lákat na něco jiného, než co vyplývá z Vašeho textu.
- Osvědčuje se např. recenze na produkt s přiložením odkazu, čímž zákazníci získávají důvěru k produktu a budou jej chtít vidět a koupit.
- Informovat můžete například o celých souborech produtků s odkazem na konkrétní kategorii (dárky k Vánocům, valentýnské dárky, svatební dary, dárky pro sportovce, kutily, pivaře, řidiče, případně pro mámu, tátu, šéfa, učitele a jiné, ale i karnevalové zboží, doplňky na Halloween, čertovské masky, čarodějnice atd. dle Vaší potřeby a situace nebo období v roce).
- Dlouhé odkazy můžete i zkrátit nebo skrýt přes "zkracovač", který jeho adresu změní. Např.: www.Bit.ly  www.kuc.cz  www.1url.cz  www.goo.gl  www.jdem.cz

Co a kdy propagovat

Můžete vybírat z řady reklamních kampaní na různá témata. Dává to spoustu možností, jak lépe zacílt na Vaši cílovou skupinu a využít jejích zájmů, případně jak některé téma načasovat, aby bylo maximálně aktuální. Pakliže nemáte čas se věnovat výměně různých kampaní, použijte neutrální kampaň. Ostatní uvítají přehled, na co se mohou zaměřit, aby zvýšili úspěšnost svých kampaní.

Dárkové zboží

Nabídka dárků je v našem e-shopu rozdělena několika způsoby. Zákazníci mohou vybírat podle druhu zboží, podle příležitosti, k jaké dárek potřebují, anebo podle toho, komu je dárek určen.

1) Podle druhu (kategorie) zboží - Pokud Vám vyhovuje cílit na konkrétní skupinu produktů, zde si můžete vybrat vhodnou kategorii a odkazovat jen na ni. Např.: alkoholické dárky, dárková kosmetika, dárkové sklenice, dárky z lásky, doplňky do auta, gadgets - vychytávky, hrníčky, polštáře, sexy dárky, vtipné dárky, společenské hry pro dospělé nebo třeba zástěry s potiskem).
2) Dárky k narozeninám - Tuto kategorii máme rozdělenou přímo podle kulatých narozenin, tudíž zde jsou dárky k 50. narozeninám apod. Zde najdete dárky k dalším příležitostem, zaměřené na konkrétní události, jako je narození dítěte, odchod do důchodu, rozlučka se svobodou, svatba, Valentýn, Vánoce či svátky a výročí.
3) Komu je dárek určen - Odkazovat můžete i na kategorie, které nabízejí dárky pro konkrétní rodinné příslušníky (dárky pro maminku, tatínka, babičku, dědečka, manžela, manželku), případně pro muže (zde dále pro pivaře, řidiče, vinaře, přítele apod.), pro ženy (pro kamarádku, pro sestru), ale i na dárky pro konkrétní profese nebo podle koníčků: dárky pro učitele, pro šéfa, pro rybáře, myslivce, hasiče, policistu, fotbalistu, motorkáře, houbaře, muzikanty atd.

Karnevalové zboží

Část e-shopu je věnována karnevalovým doplňkům. Zde máme zboží rozděleno opět podle druhu, tedy zda jde o masku, paruku, vousy, kostým, líčidlo atd. Pro reklamní kampaň doporučujeme spíše rozdělení podle tématu párty. Zde jsou doplňky pro čarodějnice, čerty, anděla a Mikuláše, pro hippies, indiány a kovboje, havajské sukně apod., námořnická trička a čepice, pirátské doplňky, vše na retro párty, Halloween, pro vikingy nebo na zvířecí párty.

Kampaně podle kalendáře

Pokud chcete využít toho, že lidé shánějí některé konkrétní produkty v konkrétním období roku, přinášíme Vám orientační přehled témat, na která se můžete zaměřit:

Karnevaly a plesy (období od ledna do března, do něhož se prolíná únorový Masopust) - vhodné propagovat karnevalovou část e-shopu nebo její konkrétní části.
Valentýn (14. února) - dárky pro zamilované k Valentýnu propagujte od druhé poloviny ledna do cca 11. února, aby zákazníkům stačilo zboží včas dorazit.
Svatební dary - svatby probíhají prakticky celoročně, nejvíce ale od dubna do října.
Pálení čarodějnic (konec dubna) - propagace doplňků pro čarodějnice.
Konec školy a vysvědčení (květen - červen) - v tomto období končí škola, jsou maturity, vysvědčení a zákazníci hledají dárky pro učitele
Pohádkové lesy, letní tábory (červen - srpen) - doporučujeme propagovat část věnovanou tematickým párty nebo jejích konkrétních částí, neboť tábory bývají zaměřeny na indiány, piráty, námořníky, ale zrovna tak běží vodácká sezóna a dospělí mívají akce v oblečení hippies nebo v havajském duchu. Populární jsou také strašidelné doplňky, které jsou aktuální až do konce října, kdy je Halloween.
Mikuláš, čerti a anděl (5. prosince) - tomuto tématu věnujeme velikou pozornost a máme širokou nabídku doplňků pro čerty, anděla a Mikuláše. Vhodné propagovat od poloviny října do cca 2. prosince.
Vánoce (24. prosince) - Lidé shánějí vánoční dárky již od října. Možno je směřovat na naši vánoční kategorii anebo do dárků pro konkrétní skupiny lidí. Dobře funguje doporučení konkrétních produktů. Zde najdete přehled těch, které jsou v průběhu celého roku nejprodávanější.

V administraci partnerského programu průběžně přibývají nové bannery na jednotlivá témata, které můžete využívat.

Nahoru