Upravit stránku

Jak pracovat s affiliate odkazy

- Velice dobře funguje vložení odkazu do textu k vhodně zvolenému klíčovému slovu (na webu, v e-mailu, v PDF materiálech apod.).
- Odkaz nemá zákazníka uvádět v omyl, nebo jej lákat na něco jiného, než co vyplývá z Vašeho textu.
- Osvědčuje se např. recenze na produkt s přiložením odkazu, čímž zákazníci získávají důvěru k produktu a budou jej chtít vidět a koupit.
- Informovat můžete například o celých souborech produktů s odkazem na konkrétní kategorii (dárky k Vánocům, valentýnské dárky, svatební dary, dárky pro sportovce, kutily, pivaře, řidiče, případně pro mámu, tátu, šéfa, učitele a jiné).
- Dlouhé odkazy můžete i zkrátit nebo skrýt přes "zkracovač", který jeho adresu změní. Např.: www.Bit.ly  www.kuc.cz  www.1url.cz  www.jdem.cz

Co a kdy propagovat

Můžete vybírat z řady reklamních kampaní na různá témata. Dává to spoustu možností, jak lépe zacílit na Vaši cílovou skupinu a využít jejích zájmů, případně jak některé téma načasovat, aby bylo maximálně aktuální. Pakliže nemáte čas se věnovat výměně různých kampaní, použijte neutrální kampaň. Ostatní uvítají přehled, na co se mohou zaměřit, aby zvýšili úspěšnost svých kampaní.

Dárkové zboží

Nabídka dárků je v našem e-shopu rozdělena několika způsoby. Zákazníci mohou vybírat podle druhu zboží, podle příležitosti, k jaké dárek potřebují, podle zájmů oslavence anebo podle toho, komu je dárek určen.

1) Podle druhu (kategorie) zboží - Pokud Vám vyhovuje cílit na konkrétní skupinu produktů, zde si můžete vybrat vhodnou kategorii a odkazovat jen na ni. Např.: alkoholické dárky, dárková kosmetika, dárkové sklenice, dárky z lásky, hrníčky, polštáře, sexy dárky, vtipné dárky, společenské hry pro dospělé nebo třeba zástěry s potiskem.
2) Dárky k narozeninám - Tuto kategorii máme rozdělenou přímo podle kulatých narozenin, tudíž zde jsou dárky k 30., 40, 50. narozeninám apod.
3) Dárky k příležitostem - Dárky zaměřené na konkrétní události, jako je narození dítěte, odchod do důchodu, rozlučka se svobodou, svatba, Valentýn, Vánoce či svátky a výročí.
4) Dárky podle zájmů - Ideální pro propagaci na tematickém webu, který se věnuje třeba jen tématům jako je auto-moto, rybáři, myslivci, jídlo, pivo, víno, hudba, filmy a seriály atd.
5) Dárky podle zaměstnání - Některá povolání jsou natolik specifická, že máme dárky vyloženě pro ně. Týká se to třeba hasičů, policistů, řidičů, učitelů nebo oblíbené téma dárky pro šéfa či šéfovou.
6) Komu je dárek určen - Odkazovat můžete i na kategorie, které nabízejí dárky pro konkrétní rodinné příslušníky (dárky pro maminku, tatínka, babičku, dědečka, manžela, manželku).

Kampaně podle kalendáře

Pokud chcete využít toho, že lidé shánějí některé konkrétní produkty v konkrétním období roku, přinášíme Vám orientační přehled témat, na která se můžete zaměřit:

Valentýn (14. února) - dárky pro zamilované k Valentýnu propagujte od druhé poloviny ledna do cca 11. února, aby zákazníkům stačilo zboží včas dorazit.
Svatební dary - svatby probíhají prakticky celoročně, nejvíce ale od dubna do října.
Pálení čarodějnic (konec dubna) - propagace doplňků pro čarodějnice.
Konec školy a vysvědčení (květen - červen) - v tomto období končí škola, jsou maturity, vysvědčení a zákazníci hledají dárky pro učitele
Mikuláš, čerti a anděl (5. prosince) - tomuto tématu věnujeme velikou pozornost a máme širokou nabídku doplňků pro čerty, anděla a Mikuláše. Vhodné propagovat od poloviny října do cca 2. prosince.
Vánoce (24. prosince) - Lidé shánějí vánoční dárky již od října. Možno je směřovat na naši vánoční kategorii anebo do dárků pro konkrétní skupiny lidí. Dobře funguje doporučení konkrétních produktů. Zde najdete přehled těch, které jsou v průběhu celého roku nejprodávanější.

V administraci partnerského programu průběžně přibývají nové bannery na jednotlivá témata, které můžete využívat.

Nahoru