Upravit stránku

 

Tipy, jak pracovat s affiliate odkazy

Někteří lidé jsou vnímavější a affiliate odkaz ihned poznají. To pak snižuje jejich důvěru na něj kliknout i proto, že lidé neradi dopřávají někomu vydělávat, když oni z toho nic nemají. Proto zbytečně odkazy na parterský program neukazujte a skrývejte je třeba přes zkracovač, který změní celou jeho adresu.

Například:
www.Bit.ly  www.kuc.cz  www.1url.cz  www.goo.gl  www.jdem.cz
- Velice dobře funguje vložení odkazu do textu, na webech, e-mailech nebo v PDF materiálech.
- Doporučujeme psát PR články se zakomponovaným odkazem, články dodávají odkazu přidanou hodnotu a zůstávají dlouhodobě na internetu.
- Pište recenze na produkty a přikládejte affiliate odkaz, pozitivní recenze dodávají čtenáři důvěru v produkt a bude se chtít na produkt podívat.

Co a kdy propagovat

Nabízíme několik reklamních kampaní, které jsou rozprostřeny na různá témata. Pokud máte web nebo zaměříte Vaši reklamní kampaň na mikulášské a čertovské masky, nemělo by smysl využívat tuto kampaň třeba na jaře. Tak byste asi moc nevydělali, je proto potřeba u nasazování kampaní uvažovat nad jejich správným načasováním, případně jejich zaměřením pro Vaše cílové publikum, aby byla co největší šance na jeho oslovení. Pokud nechcete věnovat čas výměně kampaní, použijte kampaň neutrální.

  • Karnevaly a plesy (leden - březen)
  • Valentýn (14. února)
  • Čarodějnice (konec dubna)
  • Pohádkové lesy, letní tábory (červen - srpen)
  • Vysvědčení - dárky pro učitele a školáky
  • Vodáci (červen - září)
  • Halloween (konec října)
  • Mikuláš, čerti a anděl  (5. prosince)
  • Vánoce (24. prosince)
  • Oslava Silvestra (31. prosince)

Jak vytvořit vlastní web

Na portále youtube.com naleznete celou řadu rad a návodů jak jednoduše vytvořit svou novou webovou stránku. Hledat na youtube.com

Jak využít nepotřebnou doménu, na které je pravidelná návštevnost.

Máte nějakou nevyužitou doménu, například po zrušených projektech, domény, které jste někde koupili, získali, nebo je jen spravovali známému, který už o ně nemá zájem? Má tato Vaše doména celkem pravidelnou návštěvnost, ale na reklamě nic moc nevydělává?

V tom případě mám pro Vás ideální řešení, využijte ji na propagaci našeho partnerského programu a vydělávejte víceméně bez práce.
Potřebujete k tomu jen jednu věc, nějaký minihosting nebo účet, kde je možné přesměrovávat doménu na jinou stránku.
Co se týče hostingu, doporučuji si zaregistrovat třeba www.wedos.com, kde je hosting od 25 Kč/měsíc, anebo využít přímého přesměrování domény.
Pokud máte takových domén více, bude to chtít nejspíše hosting, kde si budete jednoduše spravovat přesměrování sami.
Doména se dá přesměrovat i jinak. Například přesměrováním v hlavičce stránky, metatagem, souborem htaccess a podobně.
Důležité je pouze, aby cíl přesměrování byl náš web, kategorie nebo produkt a nechyběl tam Váš affil identifikátor.
Takže například cílem přesměrování bude tato adresa: 

       http://www.hubatacernoska.cz/cz/produkt/blikajici-usmev.html?a_box=8r49kzxb

╚══Adresa kam směrujeme═╝╚═Váš affil ID═╝

Sociální sítě

Sociální sítě jsou trochu specifické médium, ale také skvělým zdrojem návštěvníků.
Lidé chodí na sociální sítě hlavně proto,  že se chtějí bavit - nikoliv nakupovat, takže klasická forma reklamy je doslova obtěžuje. Tím se dostáváme k tomu že se k sociálním sítím (např. Facebook) musí přistupovat opravdu s citem a volit jinou formu propagace než u webu nebo třeba PR článků.
Na Facebooku, Instagramu, Twitteru a dalších se dá velice dobře zaujmout lidi vtipnými obrázky, citáty nebo statusy, které následně obohatíte o váš Affiliate odkaz.

Například velice vtipné statusy s nenápadným odkazem povzbuzující ke kliku za účelem zjistit více informací je efektivní způsob, stejně tak obrázky doplněné o text tak, aby uživatele lákaly, podívat se dál na stránky.

Další formou propagace je nabízení přímého produktu, který odpovídá stylu, skupině nebo věku uživatelů dané stránky.

Příklad:

Máme-li například stránku (skupinu), která se jmenuje Těšíme se na Silvestr, bude velice vhodné sdílet na ni pouze produkty, spojené s touto stránkou (skupinou), tématikou a aktuálním děním.

Ukážeme si rovnou, jak na to:

Můžeme použít buď jeden produkt nebo třeba sestavu produktů, které si vyhledáme na webu ve vyhledávači.
Odkaz bude tedy vypadat takto: http://www.hubatacernoska.cz/cz/produkt/vystrelovaci-konfety-v-tube-dollar.html
Takto připravený odkaz musíte ještě doplnit vaším identifikátorem (ID) který je napríklad: ?a_box=8r49kzxb
Celý odkaz, který vložíte na sociální síť, bude vypadat třeba jako tento:
http://www.hubatacernoska.cz/cz/produkt/vystrelovaci-konfety-v-tube-dollar.html?a_box=8r49kzxb
Pokud obsah necháváte načítat Facebookem, po jeho načtení můžete odkaz vymazat a napsat například:
Tohle je super, hned si jich pár vemu, koukni taky, dokud jsou.

Pro veškerou propagaci na Facebooku doporučuji než vložíte odkaz, využít některý ze zkracovačů a nechat si tak odkaz zamaskovat.

Někteří lidé jsou vnímavější a affiliate odkaz ihned poznají. To pak snižuje jejich důvěru na něj kliknout. A kdyby pojem affiliate znali, neradi dají někomu vydělat, když oni z toho nic nemají... Proto odkazy na parterský program zbytečně neukazujte a skrývejte je třeba přes zkracovač, který změní celou jeho adresu.

Zde je videoukázka, jak jednoduše se dá s Facebookem pracovat.

Nahoru